Amerikietiška ruletė

kazino_stalu_nuoma_rulete_

Trumpa Ruletės istorija

Prancūzas Blaise Pascal konstruodamas perpetuum mobile sukonstravo besisukantį ratą, iš kurio vienas bičiulis sugalvojo sukurti žaidimą. Šis žaidimas išgarsėjo kaip roulette ir 18 amžiuje tapo labai populiarus Prancūzijoje bei kitose Europos šalyse. Kiek vėliau Monte Karlo kazino įkūrėjas Francois Blanc ruletės ratą papildė 0 skyreliu, kuris suteikė papildomą šansą kazino naudai. 19 amžiuje šis žaidimas patraukė amerikiečių dėmesį, ir jie įtraukė 00 skiltį, tuo dar labiau padidindami kazino šansus, tačiau Europoje tebenaudojama ruletė su vienu nuliu. Šiais laikas be ruletės neapsieina nė vienas save gerbiantis kazino.

Taisyklės

Amerikietiška ruletė lošiama spėjant, kurioje vietoje sustos rutuliukas, numestas ant besisukančio rato. Laimėjimo dydis priklauso nuo pastatytos sumos ir iš anksto nustatytos proporcijos.
Amerikietiškos ruletės lošimas susideda iš dviejų dalių:

I. lošimas dedant statymus ant skaičių (žemiau išvardinti pozicijų pavadinimai, išmokėjimo santykis pataikymo atveju, bei pozicijos numeris žemiau esančiame paveikslėlyje):

  • Stright UP  35:1     pozicija Nr. 1
  • Split          17 :1    pozicija Nr. 2
  • Street       11:1      pozicija Nr. 3
  • Corner      8:1       pozicija Nr. 4
  • Six Line     5:1       pozicija Nr. 5

II. lošimas dedant statymus ant šansų.

  • Columns  2:1         pozicija Nr. 6
  • Dozens    2:1         pozicija Nr. 7
  • Even Chanses 1:1   pozicija Nr. 8

kazino_stalu_nuoma_rulete_laukas

Žaidžiama spalvotaisiais žetonais. Spalvotieji žetona  yra kelių spalvų ir be nominalo ženklo. Lošėjas pasirenka spalvą savo nuožiūra iš visų laisvų spalvų. Spalvotųjų žetonų vertę nustato pats žaidėjas, žaidimo pradžioje.
Kadangi kiekvienas žaidžia su savo spalva, nera pavojaus kad žaidėjai dudipainios kas kur padėjo statymą. Taip, kad galima dėti savo žetonus ant kitų lošėjų žetonų viršaus. Spalvotieji žetonai yra naudojami tik Amerikietiškos ruletės žaidimui. Norint žaisti prie kitų stalų reikia iškeisti spalvotuosius žetonus į žetonus su pažymėta verte.

Žaidimo procesas:

Krupjė pasakius: “Prašom, Jūsų statymai”, -žaidėjas gali dėti statymus.
Krupjė paleidžia rutuliuką (rutuliuko ir paties rato sukimosi kryptys yra priešingos). Kol pastarasis sukasi, žaidėjaii deda savo statymus.
Mažėjant rutuliuko sukimosi greičiui, krupjė pasako: “Ačiū, statymai baigti”.
Žaidėjaii privalo nustoti dėti savo statymus.
Rutuliukui sustojus ties laimėjusiu skaičiumi lentelėje pastato specialų nedidelį permatomą cilindrą (doli). Krupjė nuima nuo stalo pralaimėjusius žetonus.
Laimėjimus krupjė pradeda išmokėti nuo statymų ant šansų (pradeda nuo kolonų, baigia mažaisiais skaičiais). Po to išmokami laimėjimai, susiję su skaičiumi.
Vel “Prašom, Jūsų statymai”i ir paleidžiamas rutuliukas – žaidimo ciklas kartojasi.